16,16,16 minutes left to the game time...

(rubriken kommer från en låt jag alltid lyssnar på innan vvarje match. Från High school musical 3 - now or never.
Mobba på ni, men den betyder mycket för mig :D)



~


Hej på er!

Well, imorrn har BK-star sista matchen i serien. Mot KFUM Karlstad, sist vi möttes förlorade vi fösta perioden och därmed hela matchen. Och alla i lagen var ense om att vi ska ta revanch nästa gång vi möts.
SÅ NU JÄVLAR TJEJER! ;)
Nu ska vi play our game, och ta hem 2a platsen i serien! (som det blir om vi vinner)
U18 laget från Örebro ska oxå till Karlstad och spela efter oss, så vi ska troligtvis kommer vi stanna kvar och kolla på dom :D

OCH HALÅÅÅ, vart har tide tagit vägen?!
Nu är det endast 2 VECKOR kvar till Skövde basketboll cup!! Ohmygod vad tiden har gått fort!
Härligt härligt, men farligt farligt(haha kanske jag tänker på discot där?) Haha skojja ;)

Nu ska jag snart gå upp och lägga mig, men jag tänkte jag skulle skriva en liten, ja. Whatvever det nu kallas.
Vad just ordet LOVE har betytt, och betyder för mig.
Tänk på det själv.

A Bientôt // MalinKarlsson :* <3



Love can be painful, it can kill sometimes.
Love can mean joy, and a lot of fellowship.
Some say it sucks, some say it is wonderful.
But what is love?
Love can mean a piece of everything. And nothing.
Love can change someons life totaly, like mine had done.
Love can be hard, cause it can break someones heart easly. Just by might saying a word, or just look someone in the eyes.
Love, to me. I a lot of things, but mostely, basketball. Cause:
I have got new friends for the rest of my life.
I have got experience so important.
I might not be a top model, i might not be a new Nelson Mandela, but.
I am me. And i know, i've changed many peoples lifes, just beeing who i am.
So, here i am.
and yess,
I know am only fourteen. But really, it is just a number, and nothing else. To me.
It's who i am, and what i think that matters.
This is my life, and i will do whatever I want to do with it.


hihi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0