Årets köp???

Tjinixen alla blekfisar i vårvärmen!
Ny vecka, fullplanerad med roligheter. Som på torsdag då det är match mot KFUM pojkar 96 :D
Haha då kommer stoltheterna och ta steget och KÖTTA ;) Kulkul!
På lördag har vi extraträning, kanske med några eco spelare? Hope so.
Och bara 1 ½ vecka kvar till Skövde.

Och just IDAG, my ladies and gentlemen, har malin investerat i en sprillans ny CYKEL! :D
Me is happyhappyhappy. En 7-växlad Vit Peak med navel ljus! *mwwa* Shiiit nnice!
Ska börja cykla till skolan och träningarna så fort jag fått den.

|
v

Idag är det tisdag och skönaste dagen på skolveckan <3
På biologin idag pratade vi om alkohol, och vi ska börja med att göra ett litet projekt mot alkholen.
Jag och Alex i min klass därför startat en blogg( www.nollalkohol.blogg.se ) där vi ska länka till olika grupper m.m. och skriva om varför det inte är bra och så. Tycker det ska bli kul :D

Men nu ska jag ta och byta om, träning med Lina om ett tag.
puss

A Bientôt // MalinKarlsson :* <3


Kommentarer
Postat av: Julia Janik

Hej, kan du säga var köpte du din fina vita Peak cykel? Tack :-)

2012-07-12 @ 23:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0