Återträff med bruuudarna

Hola amigos ;)
Nu är jag här igen, tänkte bara berätta och jag har haft en skitbra dag med min stoltheter Malin och Sofia!
Vi har snackat, spelat NBA 2004, snackat, kollat på foton, snackat, kollat på våra matcher vi spelat på film, snackat och såklart massa skratt!
Ni är underbara tänkte jag bara säga. Jag supertrivs alltid med er och vi kan ju snacka om allt. :D
It's so wonderful you guys, i can't belive how lucky I am to be your friends. You're the best! <3

Vi har pratat om allt möjligt, om idioter och kärlek, om basket och glädje. Och såklart om sommaren ;)
Känner på mig att den här sommaren kommer bli en sjukt kul basketsommar :D

Imorrn blir det basket träning tror jag :)
Åker inte till Norrköping :(
Känner mig inte helt frisk, och vill inte smitta älsklingen min. :)
Så egentligen borde jag ju inte träna heller haha, men jag vill. (a)
Jag är frisk om jag säger att jag är frisk!

Men gud, vi glömde ju att ta bilder tjejer!
Haha, vi måste ju ha lite att lägga upp på oss alla 3? ;)

Aja, ha det chill så länge!
A bientôt // MalinKarlsson :* <3

Here we are.
The proudness of BK-star.
Hahaha :D


Sofia Persson <3


Haha jag, Alltid glad :D


Mmalin Johansson-sjöödin alltid lika happY!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0