Distriktsuttagning

Var försvinner mina inlägg? Jag skriver dem typ men glömmer att publicera. :P

Som rubriken säger: PÅ SÖNDAG ÄR DET DISTRIKTSUTTAGNING i Kristinehamn för mig och malin j-s. Malin K krävde jag att hon skulle följa med, och det gör hon såklart :D
Det ska bli grymt kul, och vi ska visa att vi älskar basket!

Vet ni hur bloggen kom till? Det vet jag! (suprise). Vi satt och åt på La Baguette tilsammans. Alla tre hade en blogg (nu är bara min av dem kvar) och plötsligt kom vi på det: Vi startar en blogg tillsammans! Uppdateringen blir oftare när alla tre kan skriva, och det ska handla om Basket, basket, basket.

Alla namn vi diskuterade. Typ 'Bk-Starsflickor', 'basketflickorna'. Men namnet som var perfekt var 'BkStarsstoltheter'. Såklart är alla i Bk-Star underbara, ta det inte personligt, haha <3
Hursomhelst så startade jag och malin K www.bkstarsstoltheter.blogg.se Men det gick inte att komma in på sen, eftersom vi inte hade angett en riktig e-post. hehe

Då la vi till ett 'b' www.bbkstarsstoltheter.blogg.se så nu står det för BasketBoll Klubben Star, om jag har fattat det rätt :P

That's the story

Puss och Kram

Sofia Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0