Distriktsuttagning

Mellansvenska BDFs Distriktslagsuttagning flickor 16

18 tjejer deltog på första samlingen 11 april 2010 i Brogårdshallen, Kristinehamn. Tjejerna kom från

följande föreningar: Arvika Basket, KFUM Kristinehamn, KFUM Örebro och BK Star. Tränare för detta

lag är Kristin Gustafsson KFUM Örebro, Jan Nyström KFUM Kristinehamn och Michael Söderström

KFUM Karlstad.

Det var ett gäng nervösa tjejer som mötte upp i Kristinehamn. Det var väl för att det var så

skrämmande tränare antar jag. Nä skämt åt sido. Det var nog ingen tjej som kom upp i sin kapacitet

denna dag. Första träningen var väl mest för att lära känna varann m.m. Den andra så var det

flertalet utav tjejerna som lyfte sig och visade lite av vad de kunde.

Samma gäng kommer att träffas igen Söndag 9 maj återigen i Brogårdshallen, Kristinehamn då

tillsammans med Pojkar 18, läge visa upp sig då kanske???

Bra jobbat tjejer ses den 9:e maj!!!

Kristin, Jan och Micke

________________________________________________________________________________________


Japp, såhär står det på www.basket.se/mellanskvenska

Gissa om jag blev glad när jag läste det! och gissa varför? För att de faktiskt fattade hur nervösa vi (ialla fall jag!!) var :D

Jag bröt ju ihop! Kändes som allt gick sämst hela tiden. Men seriöst, pojkar 18? Som om man kommer bli mindre nervös av det?!

:S

// sofia

p.s. jag blundade på bilden d.s





- tänkte bara ta en liten impulsiv kommentar här: HAHA! :D
Show the boys what'ya got bby ;) You know you can, and you know you want to.
Puss// Malin K <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0