lolipop!

Wieee! jag hittade nyss en klubba i min ficka! hihi me is happy ^.^

Schtekar dagen idag då, sista dagen i skolan och jag slutade efter lunch. Chill.

På mattelektionen satt man och snackade med dom bästa. Julius, alexander, anton, victor och Zara-maria, utan er i skolan hade jag inte överlevt 7an. You make my day guys! <3
Det kändes lite som i höstas efter lunchen idag när vi satt vid klassrummet, asså vi snackade om allt möjligt och sa att vi borde träffas nån gång.

Jag saknar verkligen tiderna i mitten av höstterminen  och i början av 7an. Jag kommer ihåg att jag var helt förtjust i min klass. Alla hade verkligen välkomnat mig och jag hade kommit in i gänget snabbt. Fick många nya kompisar redan första veckan, bland annat Alex.
Jag hade varit ganska orolig att de skulle frysa ut mig eller något sådant. Men jag har lärt mig nu att det inte tjänar nått till att tänka så, för asså. Det finns alltid någon som snackar med en och tar hand om en, om inet flera.
Nu är jag kompis med typ alla i klassen och jag kännes i flesta i de andra 3 sjuorna.

Så här är mitt budskap till er som ska börja ny skolan och så:
Tänk aldrig att inte nån kommer gillar er, eller att ni inte kommer få några kompisar. För det är aldrig så.
Förändringar är bra för livet har jag märkt oxå. Var inte rädd att testa något nytt.
För mig har det bara varit positivt med förändringar. Okej, every rose has it's thorne. Men that's life Man får lära sig leva med de dåliga stunderna. :)


Nej nu ska jag åka,
Ha det bäst för det kommer vi ;)
A bientôt // MalinKarlsson :* <3

Kommentarer
Postat av: Andrine

Håper du får en nydelig mandag også vil jeg si du har en kjempe fin blogg, så på videre!:-) Hadde også vært gøy om du kom med en tilbakemelding på min blogg :-)

2010-04-26 @ 15:06:26
URL: http://amandras.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0