Love and marrige

Hellu (:
Jävlar vad besökare vi har fått :o
Haha.

Idag har jag och sofia gift oss!
Vi ska köpa ringar och skit snart oxå ;D
ett grattis kanske? :)

Lagkvällen var helt underbar. Haha väldigt mycket skratt och knasigheter. Och nu börjar förberedelserna inför cupen! Äta äta äta och sova sova sova gäller för våran del. På söndag halv 3 bär det av till skövde. Lite senare på kvällen har vi de första matcherna.
Jag och några andra från mitt lag kommer att hoppa mellan de båda serierna vi är med i (96&95), och malin j och sofia kommer "bara" att spela i 95 för dom är för gamla hihi :D
Nice!

Nej fy nu måste jag plugga och sova, imorrn blir det träning som vanligt!
Bilder från kvällen kommer imorrn ;)

A bientôt // MalinKarlsson :* <3




Counting down the hours...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0