Pack-åsna :)



Korgbollsklubbenstjärna :) <3



Hej!


Jag har inte bloggat på ett tag, men har inte riktigt haft tid. den har veckan har bestått av matmatmat, och en hel del sömn. Och en del skola oxå haha.
Nu sitter jag här ganska trött, skolan var seg men ändå ganska kul. Alex var tillbaka :)
Har packat hela eftermiddagen, och är inte klar än haha. Jag är lyckad (y)

Imorrn är det fredag och jag har ledigt efter lunch, vilket är jätte skönt!
Då blir det sova och packa det sista, sen iväg till samlingen, och off we are!
Helgen kommer bli fylld av händelser och shit känner jag på mig. Vi kommer ha det bäst!

Nejfan nu måste jag fortsaätta packa,
Ha det bra hörrni!

A bientôt // MalinKarlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0