sjukhuset

hejsan svejsan.

igår började dagen så jätte bra
var i stugan med frida
och vi hade det bäst.
men sen lite senare kände jag att jag inte mådde
100%.
vi åkte hem, jag började vila.
men sen efter ett tag var min huvudvärk, hjärtsmärta och yrsel
bara för mycket.
så då blev det att åka in till akuten vilket slutatde att jag somnade där.
idag mår jag inte bra huvudvärk och kan knappt äta, då mår jag jätte dåligt.
men alla har sina dåliga dagar,
men jag menar det är inte bra att det här händer
typ 21 dagar innan cupen.
för nu får INGEN bli sjuk.
men om jag vilar blir det nog bättre.
påskdagen idag btw, haha.
men nej nu kan jag inte sitta vid datan mer mår dåligt.

pussssshhheeeejjj.
malin j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0