en till medlem i min musik familj!

Hej!
:)

Jepp, that's right.
Igår skulle vi upp till Musik Börsen och kolla på en Capo till mig(en sak man andvänder för att spela ljusare akord, typ.) Och vips!
EN RÖD HALVAKUSTTISK* FENDER GITARR, åkte med oss hem i bilden.

*Halvakustisk betyder att det är en blandning mellan en valig akustisk och en elgitarr.
Den har stålsträngtar och kna kopplas in till en förstärkare, men kan oxå spelas som vanligt :)





Nelly, heter hon :)
Its'nt she beautiful? <3





Det här är våran äldsta. Egentligen är det min systers, men hon tröttnade ganska så kvickt.
En Yamaha C-40, bra ljud är det på den.
Och vet ni vad? Den här ska jag ta med mig på Skövde Cup och sitta och spela lite mysiga låtar på kvällarna med.
Härligt huh?





Och min helt egna då! Rose, typ det finaste namnet <3
En vinröd Washburn elgitarr *mwaa*





A bientôt // MalinKarlsson .* <3


Kommentarer
Postat av: Fia - Lost in Stereo

Hade verkligen inte tackat nej till din fender :D

2010-04-18 @ 16:17:22
URL: http://stellasumbrella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0