Summer is commin around soon.

Shaba shena hallåå (:

Malin Karlsson häär.
Idag är det röd dag, vilket betyder ännu en dag ledig från school. Skönt, fast jag har studiedag imorgon oxå, hihi lyllos mig jag vet :D
Funderar på om jag ska åka ut till m-berg och shoppa lite sommarkläder, Förnu har ju våren kommit!
I helgen var det ju runt 10 grader varmt ute. Det diggar vi! Och kanske ska dra till Vivalla och lira lite med basketbollen. 
We'll se.
    Idag kom sofia hem till mig. Efter ett tag. Haha hon har lite svårt att hinna här i Nya Hjärsta(som hon kallar landet, VILKET DET INTE ÄR!). Men hon är söt iallafall :)
Vi har spelat NBA 2004, skrattat och flabbat omkring,  varit lite på datorn och förvirrat min pojkvän hahaha. Det var kuul :D
    Sen var det comebackträning för mig. Kändes lite pirrit och så, Men jätte kul!
Lina och Kajsa från division 1 laget var med och tränade oxå. Haha det var kul, jag mosade in i lina när vi spelade match. Fast hon stod där som en vägg så längre än så kom jag inte, tydligen. :D
Jag var jätte trött efteråt, kändes att jag inte tränat på en vecka. Men jag hade inga höga förväntnigar heller.
    Nu sitter jag och spelar på min akustiska gitarr. Försöker lära mig Walking in Memphis - Marc Cohn.
Älskar verkligen Idol-Calles verision. Den är underbar att lyssna till.







Jag vill kunna spela några låtar flytande inför sommaren. Det är mitt mål.
Att sitta i sommar i den stekande värmen med några kompisar på GIH i Örebro, och spela gitarr och sjunga.
Ahh, så underbart.
    20 dagar kvar till Skövde föresten, och jag är tillbaka i träningshallarna. Ska ta det lite lugnt nu de första dagarna så jag inte blir sjuk igen. Men sen blir det ut och jogga i skogen och mata bollar i korgen på skolgården.
Älskar't. :)

Ha det sjukt bra hörrni,
A bientôt  // MalinKarlsson :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0