Bballgirl jaoo


Hallå ;)
Ja,
det är som sagt Jag, Sofia Persson och Malin Johansson-Sjödin som kommer att blogga här. Vi kommer att skriva om våran basketvärld, våra liv för övrigt och annat skumt kraffs. ;)

Aja. Back to me. Jag heter då Malin Karlsson , jag är 14 år och har spelat basket i BK-star i strax 1 ½ år. Jag är 173cm lång och spelar därför på inside-position. Jag är blondin(ibland i huvudet.. haha) och har gröna ögon.
Annars på fritiden sjunger jag och spelar gitarr. Musik är bland det bästa jag vet. :D
Jag kommer nog blogga lite om musik basket och annat sött  ;)
Mitt mål inom basketen är att bli så bra jag någonsin kan bli, och att aldrig nånsin ge upp. :)

Ska bli kul att få blogga tillsammans med mina bästa kompisarrr (a'

Men vi hörs alla!
En bientôt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0