SOFIA heter jag ^^

Hejjj!
Det är jag som är Sofia. Bloggens (naturliga) brunett :D 15 år och har gått på sporten i 3 år och spelar center, ofta med malin Karlsson :D Spelar som #9, vilket har vart mitt turnummer ända sen jag var 9 år, haha. Har även vunnit en megaplopp på det numret :D
Välkommen till bloggen!!! Vi spelar då i laget BK-Star i Örebro ;)

Hmm, vad mer kan man skriva...

Jag vet! min favoritglass är Piggelin <3

Mina inlägg kommer förutom vad som händer i basketvärlden handla om allt jag gillar och min funderingar, vilka är mååånga... :P

O.B.S Våran blogg kommer bli beroendeframkallandeeee :D

don't touch ;)

Puss och Kram!

Sofia

(www.superlativasofia.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0