#4

 

hejhej:)

det är jag som är malin, eller 'korta' jag är inte så jätte kort.
jag hete rmalin, är 15 år,
och lever för basketen.
jag spelar guard och är lagkapten i laget.
jag har spelat basket sen ungefär 4an(Y)
när jag inte spelar basket är jag oftast med kompisar,
men jag gillar att sporta,
innan basket har jag även gått på
innebandy, friidrott, fotboll, dans, gympa, och massa mer som
jag säkert har glömmt.
men basket är bäst!
mina kompisar som jag kommer blogga med är underbara,
långa malin och sofia:) 
dom äger på basket;O
man kan säga att jag äter basket, pluggar basket, sover basket, lever basket!
det är mitt allt, även fast vännerna med betyder mycket.
mitt mål inom basketen är att bli så bra jag kan bli, men helst spela ute i europa.
men mer kan man inte begära...
men nu vet ni lite bättre vem jag är.
på bloggen kommer vi skriva om mode, basket och allt annat i livet,
men självklart så blir det mest basket(Y).




pussåkram en av bbkstarsstoltheter:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0