Basket, skador och skolan...

Hellow (:

Långben här. Tänkte göra en liten uppdate på vad som händer. :D
Idag var det träning med Olle Johansson som vanligt. Det var roligt, men inte så roligt att Malin Johansson inte kunde vara med och träna p.g.a. skador och sjukdom. Det dissar vi... :(
     Jag själv är på väg att få tillbaka träningsformen. Det är skitkul att träna nu, för det känns som om jag har mycket förväntningar och uppmärksamhet från olika håll, och det gör mig skit taggad!

Skolan känns segt, för alla oss 3 baskettjejer.
Jag själv försöker plugga till mig VG i de flesta ämnen till 8an. Förstås för att komma in på ett basketgymnasium haha (y) Prov och annat is commin' up soon. Bettre be ready...

Men ha det bra så länge!
Vi syns ;)

A bientôt // MalinKarlsson

PS. Om ni undrar vad fan A bientôt betyder, så är det typ Vi ses.
Haha.
DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0