schövvdhää :D



Godmorgon på er!
Ahh, 26 dagar kvar till den efterlängtade cupen i skövde! Jag tror vi kommer få det riktigt kul. Det är verkligen något speciellt med basketcuper. Bara att få komma bort från vardagen är ju skönt i sig. Men seå lägger man till  att sova i trånga klassrum med ett 20-tal kompisar + några coacher/föräldrar, en massa basket, och det bästa av allt:
Tävlings adrenalinet. Att stå på planen, precis några sekunder innan matchen ska börja. Alla är koncentrerade på basketen. Ingenting annat. Domaren kastar upp bollen och någon av spelarna tar bollen, i just den sekunden vet man att; från och med nu måste jag visa vad jag går för. Jag måste spela mitt allra bästa. Och jag ska ha kul.

Mmm... Jag längtar!
Och som sagt, bara 26 dagar kvar!


Just nu sitter jag och kollar på lite bilder som Zoltans pappa tog på en av våra träningar i höstas!
Haha, 322 st. En hel den att gå igenom. Tänkte lägga upp ett par stycken snart här på våran blogg :)


A bientôt // MalinKarlsson :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0