COME ON!

ÅHHH!!
JAG HAR INTE TID ATT VARA SJUK!
Känner mig lite bättre idag. Men en bra bit ifrån att vara helt frisk.
Men jag ska nog ta några allergi tabletter och en ipren så ska jag nog ta mig till idrottshuset. Levande eller död. Jag ska dit!

Tänkte göra iordning en gör-mig-frisk-på-10-minuter-kur :D Käka vitlöksklyftor i stora lass tillsammans med apelsiner, mandariner och nyponsoppa. (y)
Haha, jag är knäpp jag vet. Men när mina vänner behöver mig och jag behöver dom, då kan inget komma ivägen.
Och jag behöver basketen oxå. Jag behöver dess kärlek. Fast jag ska såklart inte spela, jag får kolla på haha. :)
Ska dra till idrottshuset senare och träffa sofia m.m.


Och sen skulle jag villja tipsa om en sida på nätet!
www.ihoops.com
Det är NCAA och NBA som står för verksamheten. Det är en stor sida där det finns jätte många olika tips och tricks för unga basketspelare. Jag själv är inne där ganska ofta, finns mycket att träna på! :D


aja, måste gå och sova nu,
A bientôt // MalinKarlsson :* <3

"om vi tror vi kan - så kan vi."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0