Game on.


TEAM SPIRIT!



Hej på er!

Ja, som sagt spelade vi 96or och yngre match idag i engelbrekt skolan. 
Första match mötte vi då IF Ekeby och då vann vi med 54-2.
Andra mötte vi KFUM örebro 96 och då vann vi med 72-2.
Jag sammansattar båda matcherna som bra. Riktigt bra.
Vi sjönk till deras nivå några gånger med bakåtspel och sånt. Men i helheten var det bra.
Jag själv gjorde nog runt 15 poäng, och tog ett antal returer. :)

Nästa helg är bkstars stoltheter tillbaka tillsammans och spelar två bortamatcher. En i Arvika på lördagen och en i Karlskoga på söndagen(eller tvärtom).
Jag älskar Karlskogahallen. Jag spelade min första bortamatch där, och har gjort flera riktigt bra oxå.
+ ett självmål haha.
Men den är riktigt skön. den är litelite sunkig, men mysig :)

Nu sitter jag och asgarvar åt Jeff dunham och Peanut :D. Jag svär värdens bästa humor!
Love it.

Men ha det bra så länge!

A Bientôt // MalinKarlsson :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0