gggoooo eeecccoooo!

hejhej.

kände att jag kanske skulle skriva lite,
jag har inte skrivit på jätte länge men
nu så har jag litelitelite tid så whatever.
eco match idag, sista hemmamatchen
om dom inte går vidare till slutspel
så alla måste komma och heja
för tabellen är jämn
och dom har allt i sina egna händer.
själv är jag sjuk och det är tveksamt om
det blir att kolla på matchen
eller om jag får följa den via internet.
träningarna börjar bli bättre och bättre
och idag satt jag och kollade på filmer när vi spelade
och jag ser att vi har utvecklats enormt mycket,
träning ger resultat!
nu ska jag sova.
ha det bra och gå och heja fram eco till en seger ikväll.

kkrrrraaammm/ malin j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0