Matchhelg!!


Bonjour mes amis :)

Idag var det bortamatch i Karlskoga, Karlskogahallen!
den hallen älskar jag, har gjort riktigt bra matcher i den, och även dåliga saker som självmål, haha.
Men iallafall.
Idag stod KFUM Karlskoga för motståndet. Kände mig taggad innan matchen, Decide var dagens ord hade jag bestämnt mig för.
Decide to fight, decide to do it.
Men oxå glädje och kärlek fanns i mitt huvud idag. Och så blev det! Jag var med i start5an igen(:D) men det gick väll sådär. Fick på mig 3 fouls innan halvtid så blev bänkad ett bra tag. Vi låg under med ca. 10-15 poäng inför 3e perioden.
Men sen tog BK-star ett beslut om att vi ska fanemej ta hem en seger ikväll! Och så tog vi igen ett underläge och vände det till en 10 poängsledning!
Matchen slutade 59-77 till BK-STAAARR!!!!

Hela laget spelade skitbra basket i slutet, och vi kämpade in till det sista.
Sånna här matcher är bland de roligaste som finns.
Shit vad härligt det var. Vilken lag känsla.
VILKET LAG!!! :o

Vi äger. That's a fact.

Nu ska "LILLA" malin gå och lägga sig, vi hörs snart ;)


A bientôt // MalinKarlsson :* <3



" The will to win, is not as important as the will to prepare to win. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0