När viljan inte räcker till...

Hejhej alla bloggläsare.
Igår spelade vi träningsmatch i Almby. Vi delade upp oss i två lag och spelade mot varandra.
Lina var domare/coach,  min pappa var seketariat och min och malin js mamma var publik. Haha lol.
Precis när jag började värma upp och körde 1-1 med elenor så gjorde jag någonting för snabbt, så jag typ streckte mig i nacken. Känns än idag.
Och min pappa har varit sjuk hela veckan, och nyligen kände mamma sig inte heller så bra, så dem har smittat av sig på mig...

Igår var vi 6 pers i varje lag.  Jag tog uppkastet, men redan då kände jag mig ganska borta.
Jag försökte verkligen så gott jag kunde att hänga med, men det fanns ju något i min kropp som inte var bra.
Och det var som en rottweiler som bet tag i min nacke varje gång jag vände mitt huvud till vänster...
Man vill så mycket, men ibland måste man bara inse fakta.
Jag spelade inte sista, min kropp sade ifrån.
Och idag sitter jag hemma med en ganska tung förkyldning och halsbränna. Och typ litelite feber...

Så vi får se om jag kan träna imorrn. :) Om jag inte är för förkyld så kommer jag ner och kollar iaf.

A bientôt // MalinKarlsson :* <3



In all longing there is a future.

Kommentarer
Postat av: Claez

Längtar :)

Vi har en bra grupp :)

2010-03-28 @ 19:23:32
Postat av: Malin k

Haha. Jao :)

2010-03-29 @ 09:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0