on the bus!

hejhej!

skola först idag sen åkte jag iväg till norrköping
för att kolla på basket.
och matchen blev jämn ända in till slutet,
men det blev förlust, tummen ner för det.

själv är jag skadad och kommer troligtvis inte kunna
spela våra 2 matcher i helgen som jag verkligen
ville till 120%.
men jag ska krya på mig och göra bra övningar för knät,
under kan ju ske under veckan kan jag hoppas på!(Y).

mycketmycketmycket prov nu i skolan är orsaken varför
jag inte kan blogga så mycket,
men om det finns tid gör jag det!
och just nu har jag tid, jag sitter i bussen hem
från norrköping
och då finns det ju inget bättre än att blogga?

ajuste på fredag ska jag laga mat till alla som sitter
vid mig på hemkunskapen, jag är rädd att jag kommet faila
och förlora mitt underbara MVG:(.
menmen om man gör sitt bästa så kan man inte göra bättre.

nu ska jag sova lite så jag är pigg till skolan imorgon
och så ser vi om jag hinner med att skriva något snabbt då
innnan jag drar ner och kollar på träningen.

pussss/ malin j



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0