Semifinaler och Skadeglädje!

Hej igen! 
Haha shit vad jag bloggar, men jag har inget bättre för mig nu när jag är hemma och är sjuk på ett lov. Och tv spelet funkar inte...

Aja whatever. Nu är kvartsfinalerna klara i svenska basket ligan!!
And the final four is... *trumvirvel*

*Norrköping Dolphins
*Uppsala Basket
*Plannja Basket
*Solna Vikings

:)
Hoppas inte uppsala och norrköping möts i semi finalerna. Vill att båda de ska gå till Final :)

Själv tippar jag att Norrköping kommer att ta hem guldet iår. De har förlorat typ 4 matcher totalt och har ett otroligt starkt lag. Vad tror ni?


Och nu till något helt annat, jag upptäckte nämligen en sak om mig själv nyss:
Jag tycker människor med kort stubin(alltså folk som inte har så mycket tålamod med saker och ting och lätt blir irriterade) är skit roliga att kolla och främst höra på! Som Kalle anka, han är underbar. hihi. <3
Jag gjorde nyss ett test på Facebook på hur lång stubin jag hade, och jag hade tydligen lång.(anteckna)
haha, men jag älskar verkligen folk med kort stubin! Det är ju lite skadegjädje i det ocå ;)
Och skadeglädjen är den enda sanna glädjen, som sagt haha :D





Men nu ska jag sova,
Godnatt på er!
A bientôt // MailnKarlsson :* <3


PS Idag har jag städat och damsugit mitt rum!! Hade bara lust att säga det :) *duktigjagär*
:D DS

Kommentarer
Postat av: sofishshaioh

håller inte med melin, dt är bara jobbigt att titta på iriterade folk..



:P<3

2010-04-02 @ 22:34:53
URL: http://superlativasofia.blogg.se/
Postat av: Malin k

Haha, jo det är så jävla underbart :DD <3

2010-04-04 @ 21:51:34
URL: http://bbkstarsstoltheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0