Malin+basket=sant

Hola (:

Jag tänkte att jag skulle skriva om min måndag, och om föreläsningen BK-star var på igår.

Ah, det var som sagt måndag igår och back in school. Helt okej skoldag, mycket roligt med kompisarna, och lärorika lektioner. haha. :)
Sen var det träning med Zoltan. Jag och Malin J-S ÄGER tillsammans. Anteckna!! :)

Haha, och sen efteråt var det dags för föreläsningen. Typ alla i laget var där, t.o.m. becka :D
Det var sjukt inspererande, knappt att det går att beskriva med ord, men ska försöka. :)

Zoltan, Lina J-S och Linnea Brändholm var där och föreläste. 

Linnea (är från Div. 1 laget i Örebro) började med att berätta om sitt basketliv och allt hon varit med om. Jag satt och tog in allt det hon sade och berättade. Haha tror säkert dem flesta som kollade på mig tyckte att jag såg lite halv galen ut, haha men jag är som jag är, jag älskar basketen!! Allt med den!! Och allt det linnea berättade igår, det fick mig att börja våga tänka ännu längre på vad jag vill med framtiden. På riktigt!
Hon kommer ifrån Kumla, och har spelat basket sen hon var 9 år. Nu är hon 17-18, och hon har redan:
*Spelat flera landslags kamper för sverige
*Varit lagkapten för svenska landslaget
*Åkt på landslags läger
*Varit med alla möjliga sorters uttagningar
*Tränat(spelat?) med bl.a. 08 Stolckholms ligalag
*Träffat många talangcoacher
*Med mera med mera.


Oh my god, är det ända jag kan säga efteråt.
Det var så sjukt häftigt och få lyssna när hon berättade om de saker som hon gjort-som de flesta av oss drömmer om!! OCH HON ÄR BARA 17-18 ÅR! Den kvällen när jag kom hem tog jag tag i allt som behövde göras t.ex. städa mitt rum, plocka i trappen, plugga, städa mitt skrivbort, sätta upp viktiga lappar på min dörr osv.
Ja, jag var typ uppe och svävade nånstans i himlen. Men det gav mig ett nytt sätt att tänka
Nu nu är jag redo för att kunna ta ytterligare steg i min utveckling. Och det känns så jävla bra!


Ja, jag kan säkert skriva 3 gånger mer än vad jag redan skrivit, men jag tror det räcker. ;)
Jag har bestämmt mig nu att börja ta mer ansvar både i skolan och hemma. '
"Om man vill ha måste man ge".
klockrent.


Ja, men nu måste jag gå, har ett kemiprov att plugga till.

A bientôt // MalinKarlsson



EVERYTHING IS POSSIBLE, NOTHING IS IMPOSSIBLE.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0