vinst med 61-36!

hejhej!

idag åkte bk-star till arvika för att spela basket,
vi fick åka hem med ett rosa protokoll
och då har man vunnit!(Y)
det var ingen självklar match visst vi vann med 25 poäng
men jag vet att vi kunde ha gjort bättre,
så känner jag i alla fall.
61-36 blev det tillslut,
vilket man måste ändå vara nöjd med.

imorgon drar vi till karskoga och ska försöka kämpa
oss till en till seger,
om vi vinner
har vi en stor chans att komma på andra plats i tabellen(Y).

jag ska bli bättre att blogga, men min tid finns inte.
be nice!
malin j

Kommentarer
Postat av: ida

vilket arvika lag mötte ni ? :p

2010-04-04 @ 15:54:24
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0