Dålig uppdatering :S

Hejsan

Jahapp, vad det har blivit segt på denhär bloggen då! ;D Det får vi väl se till att ändra på. Jag har iaf inte mycket basket att komma med, eftersom jag inte tränar, men om två veckor  jag jag till Barcelona!! Jag taggar! :D

Jag och Malin K har alla fall dat upp lite mål inför sommaren, och ett av dem är att vi ska springa Blodomloppet (5 km) och Tjejmilen (1 mil) såfort min fot blir bra måste jag komma igång och träna inför det



Tagga sommren 2010!!

Puss och Kram

Sofia

Kommentarer
Postat av: elin

Fin blogg, själv spelar man också basket, <3

Besök gärna min blogg också! :)

2010-05-17 @ 08:38:50
URL: http://elinrolfsman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0