Pics från söndag! :)

Salut mes amis !
Jag har franska prov på fredag, yaay. Kommer inte att gå bra känns det som nu. I have got to plugga... !

Idag var typ värsta dagen. Är jätte trött, även om jag la mig och sov typ nån timme efter skolan.
Jag hade jätte mycket terapisnack med lärare och med några kompisar.
Det är tungt i skolan just nu, mycket bråk och skit.
Men det är bara 5 veckor kvar på 7:an!!!
Yess, sen blir det sommarlov, och till hösten en helt ny skola och en nystart, igen.

Imorgon ska jag och malin till kumla och kolla på match troligtvis, kulkul!

Kan lägga upp lite bilden från söndagen, då stoltheterna intog kumla för första gången tillsammans! :D



Haha vi gick in på Ica och köpte lite mat och en as stor Ramlösa som jag fick bära på under hela daen typ.
Haha vi är bäst (y)


Denhär bilden måste man ju bara älska! Stoltheterna är samlade <3
Malin Johansson-Sjödin, Malin Karlsson & Sofia Persson.


Sofia leker med ramlösan, haha shake it baby, shake it !



naaww, sötnosar <3


Mycket skratt blev det, kan det bli härligare? :D


Malin ska bli cheerleader tänkte hon :D
Haha alltid lika glad och sööt ;)



Rade och Racko, fett sköna killar asså.
Kumla gangsters vaa ;)



Rade dunkar ;)


Take the rebund!!


Malin skjuter, SWISH!


It glows, dosen't it? <3
basketball for life.



Converse (L) Adidas
Sofia (L) Malin



Denna bilden får avsluta.

Vill bara säga tack för en härlig dag tjejer(och killarna)
Det var jävligt trevligt!


Sovdax för mig,
A bientôt // MalinKarlsson :* <3



Tiden läker alla sår.
:''
(L)


Kommentarer
Postat av: sofiaa

håller inte med dig malin, tiden läker inte alla sår <3

2010-05-10 @ 13:49:28
URL: http://superlativasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0